4 תשובות
תקחי ספר שכבר קראת בעברית ואז את כבר יודעת את העלילה וזה הרבה יותר קל
the outsiders עשיתי עליו השנה ביא ונראה לי שהוא יתאים גם ליב. הוא ממש קליל
the poppy war
לא קראתי אבל ראיתי ושמעתי מלא דברים טובים על הספר הזה
אני לקחתי ספרים מהמחלקה של הילדים בספרייה