7 תשובות
אני לגמרי מסכימה עם חברות שלך על זה שכלב לא קונים, רק מאמצים, אבל זו לא סיבה לצאת עלייך ולהתבטא בצורה לא יפה
תמיד עדיף לאמץ אבל כבר קנית אותו אין לך מה לעשות
הן צודקות
גם כלבים קנויים צריכים בית , זו לא סיבה לצאת על אף אחד
^כן רק שהם באים מבית שכאשר קונים יותר זה גורם ליותר התעללות
עושים עוד גורים בכוונה ומענים את האמא בשביל זה בשביל למכור ולהרוויח כסף בזמן שכלבים אחרים במכלאות שברגע שעוברית את גיל שנה ממיתים אותם
שואל השאלה:
זה לא מה שאנחנו עושים
^ אפשר לקנות גם מהמלטה ביתית...