4 תשובות
קודם כל זה לא בריא בשום צורה להעלות כמות קלוריות בכזאת דרסטיות מה הם סתומים
איך הם מצפים שמלאכול 500 קלוריות תוך יום יעלו לך ל 3000 ועוד עם זונדה
שואל השאלה:
כן... הדיאטנית כל יום העלת עוד ועוד ואחרי שעברתי מקום וסיפרתי את זה לדיאטנית האחרת הם היו בהלם הצוות
אנונימית
שואל השאלה:
כי לא הייתה עולה במשקל לפני איך שהם ציפו אז הם העלו את הכמויות כל פעם ואמרו שכנראה התפריט "קטן עלי"
אנונימית
קודם כל זה באמת באמת לא בסדר שתוך שנייה מ500 קלוריות העלו לך ל3000+ כי פיזית הגוף צריך זמן להתרגל ולמה הם ישר גם שמו לך זונדה ולא נתנו לך אפילו אפשרות לאכול לא הבנתי