38 תשובות
לא מחפיצים אותי אל תדאג
זה מזיז לי ועוד איך
אני בן וממש אכפת לי
אכפת אכפת אבל התרגלנו
מן הסתם איכפת לי,מי שתגיד שלא איכפת לה כנראה משקרת
ברור שאכפת לי
אכפת אבל אין כוח להגיב
לא מחפיצים אותי וזה כן היה מפריע
\^
בתור אישה כן. לא מדברים ספציפית עלייך
אנונימית
בטח שאכפת לי
למה שלא יהיה? המ
אכפת ממש .
אתם חייבים להתאפס על עצמכם .
אנחנו לא בובה ולא בדיחה שלכם .
ואני מתפללת שהמצב יתהפך ותעברו את אותו הדבר כי פשוט מגיע לכם . לרובכם לפחות .
שואל השאלה:
בינתיים זה מרגיש בדיוק ההפך נשים מתוארות כקלות ופשוט לאנשים אכפת אם הן נראות טובות , כוסיות ואם יש לה תחת גדול או ציצי גדול. כגבר זה מרגיש לי נוראי אם בעזרת השם יהיה ל בת אני לא רוצה שהיא תגיע לחיים במצב כזה .. לצערי ..
אנונימי
^
מה לא? לא מפריע לך שלפעמים מתייחסים אלייך כצעצוע? חושבים שאת איזה בובה? מה..?
התרגלנו?


^את בת 12 מה את מבינה
שואל השאלה

שאלה מטומטמת .
לא יודעת מה אני מתייחסת לזה בכל, מאחלת לך מה שאתה כותב פה
ברור שמפריע
אנונימית
וונדה/ הרמיוני
פשוט דברי בשם עצמך סבבה?
יש פה כאלה שאשכרה נלחמות נגד הדבר הזה אז אל פשוט תבואי כולך חייה בסרט " שהתרגלנו "
וואו מדהים
אתן יודעות כמה פעמים אני מוצאת איזה גבר קריפי בוהה בי? העולם לא סובב רק סביב הבעיות שלכן
citrus medica
אז ישלך בעיןת ימטומטמת^
אנונימית
^^^^
נדלקת מזה שחושבים שאת בובה? אז משהו לא טוב אצלך סליחה.
את רצינית? מחפיצים אותך. אומרים לך נשים למטבח. לחלק מהגברים (לא מכלילה חס וחלילה) לא אכפת ממך בכלל הם רק רוצים שתהיי הרכוש שלהם.
וזה מדליק אותך? זה בעיה חמורה מאוד שזה לא מפריע לך כי זה אמור להפריע לך ובצק.
איפ בגלל אנשים כמוך זה ממשיך
angel girl
תודה שאת פה אני נשבעת

וונדה / הדמיוני

את מבינה שכולנו עוברות את זה כן ?
מה לעזאזל את מוצאת פה אנוכי שאכפת לנו .
^^^
וונדר וומן היקרה. להחפיץ זה לא רק לבהות. זה לדוגמא האמירות האלו של "נשים למבטח" או זה שהם חושבים שאת בובה שלהם.
באמת משהו אצלכם במוח כמראה נפל אם זה לא מפריע לך
מי אמר שאנוכי? אבל אתן לא יכולות להגיד "אין לך בעיות רק לנו יש" אם אתן אפילו לא יודעות
^^^^
תמיד פה כדי להכניס למוח של בנות את המידע שהן לא רכוש ((:
ותודה שאת פהה
וונדה / הדמיוני מילים שלך לא לי .
זה באמת לא שווה את היחס שלי את תדפקי מזה מתישהוא ואני אשב ואצפה(:
מקווה שאת מרוצה
c itrus medica
את אומרת שזה בסדר שאנשים עושים את זה וזה לא מפריע לך. זה מעודד שאנשים ימשיכו לעשות את זה מן הסתם..
citrus medica
אז אכפת לה מפריע לך?
והיא גם צודקת שתדעי .
זה באמת ממשיך בגלל בגלל כמוך ואני מצטערת שהגענו לרמה כזו נמוכה .
citrus medica
אז אכפת לה מפריע לך?
והיא גם צודקת שתדעי .
זה באמת ממשיך בגלל בגלל כמוך ואני מצטערת שהגענו לרמה כזו נמוכה .
angel girl
אני ממש שמחה שאת פה להזכיר את זה ❤
אנוכיות היא סיבה מעולה לתאר את מצבך !!(:
wifey
שכחתי לענות לך
אני קטנה ממך בשנה
citrus medica
תטפלי בעצמך את לא בריאה בכלל בלשון המעטה
אנונימי
מזה שלמה?
אנונימי
אני לא יודע מה את רוצה ממני
אנונימי
אחותי בהצלחה עם הפנטזיות
אנונימי
וואלה תלוי כי אני בחבורה עם בנים אז הם לפעמים כן מספרים בדיחות מחפיצות ומתנהגים בצורה מחפיצה אבל בתכלס אני יודעת שהכל לגמרי בצחוק והם האנשים הכי מכבדים בעולם. מה שכן היה אחד שממש החפיץ אותי ברצינות ופגע בי בטירוף ופה זה כן מפריע
אנונימית
אכפת לי
ואנשים שמשווים אותי לחפץ
כנראה המוח שלהם הוא חפץ
אני יודעת שאם אני אהיה עם מישהו, והוא יחפיץ אותי, אני נפרדת ממנו על השניה, ואם לא טוב יום טוב לו