15 תשובות
שואל השאלה:
מדהים
מדהים
בדיוק הטראומה שלי שיט
שואל השאלה:
אני פשוט מתחילה לבכות שיש אזעקה
אני פשוט מתחילה לבכות שיש אזעקה
הכל בסדר נסיכה
הסיכוי שטיל יפגע בך הוא קלוש כל עוד את עושה מה שצריך
תלכי לממד
תנשמי עמוק
הכל יהיה בסדר
לצערי אני חושבת שיהיה עוד מעט עוד רקטות אבל זה לא ימשך להרבה זמן
צהל חזק וכיפת ברזל מגנה עלינו
תנסי לישון
אם תהיה אזעקה את תשמעי ואת תספיקי ללכת לממד
יהיה בסדר
שולחת חיזוקים ❤
הסיכוי שטיל יפגע בך הוא קלוש כל עוד את עושה מה שצריך
תלכי לממד
תנשמי עמוק
הכל יהיה בסדר
לצערי אני חושבת שיהיה עוד מעט עוד רקטות אבל זה לא ימשך להרבה זמן
צהל חזק וכיפת ברזל מגנה עלינו
תנסי לישון
אם תהיה אזעקה את תשמעי ואת תספיקי ללכת לממד
יהיה בסדר
שולחת חיזוקים ❤
אנונימית
שואל השאלה:
יהיה במרכז?
יהיה במרכז?
אצלי זה צרחות ובכי ולחץ התרחקות חברתית גם לך זה קורה ?
אני פה בשבילך ויודע איך לעזור
תודה לך אנונימית אני שייך לצבא שיט
אם הם יגיעו לאשדוד יהיה במרכז
כל עוד הם לא מגיעים לאשדוד לא יהיה במרכז
אני מאמינה שיש להם קצת מידי רקטות ארוכות טווח ויעדיפו לבזבז אותן על משהו שהם יתחילו כשהם יהיו מוכנים
כנראה יש להם מחסור גם ברקטות קצרות טווח וזה למה הם עוד לא הגיבו בירי לדרום ולעוטף
בינתיים תנסי להיות רגועה תעקבי אחרי חמל ואחרי עדכונים אבל לא באובססיביות כי אחרת את תיכנסי ללחץ ולחרדות
כל עוד הם לא מגיעים לאשדוד לא יהיה במרכז
אני מאמינה שיש להם קצת מידי רקטות ארוכות טווח ויעדיפו לבזבז אותן על משהו שהם יתחילו כשהם יהיו מוכנים
כנראה יש להם מחסור גם ברקטות קצרות טווח וזה למה הם עוד לא הגיבו בירי לדרום ולעוטף
בינתיים תנסי להיות רגועה תעקבי אחרי חמל ואחרי עדכונים אבל לא באובססיביות כי אחרת את תיכנסי ללחץ ולחרדות
אנונימית
או ממני
שואל השאלה:
כן ולפני כמה ימים נסעתי לדודים שלי הם גרים בדרום באחד המושבים בעוטף וזה היה ביום שהיו רקטות בדרום והתחלתי לבכות ולא רציתי לנסוע לשם ובסוף נסעתי והיה לי כיף ולא היו אזעקות
כן ולפני כמה ימים נסעתי לדודים שלי הם גרים בדרום באחד המושבים בעוטף וזה היה ביום שהיו רקטות בדרום והתחלתי לבכות ולא רציתי לנסוע לשם ובסוף נסעתי והיה לי כיף ולא היו אזעקות
רוצה לשמוע את הסיפור שלי ? או לנסות לשמוע מוזיקה מרגיעה ?
שואל השאלה:
סיפור
סיפור
אני אספר לך אבל מאוד קשה לי זה יכול לגרום לי לחזור לחתוך את עצמי עוד יותר ויותר מכל ה13 החתכים שאני עשיתי לעצמי ולגבי הפרעת אכילה לא היה לי אני פשוט הגעתי למצב שאני לא אוכל 4שבועות רצוף ועוד חודש חודשים ועדיין אבל רק אוכל רך אני מצליח לאוכל ואני מוצא את עצמי אוכל שני ארטיקים ביום הסיפור המתחיל בזה שהיום הראשון של המצבע אני נשלחתי על ידי הצבא לביא ציוד לדרום ואני נסעתי עם חבר לשם ובאותו זמן היו טילים ושאני והחבר שלי התחלנו לעבור מכביש 1 ל6 אני קיבלתי דיווח שטיל נפל סמוך לכביש 1 וזה לא נגמר פה אחרי זה אני והחבר נסענו ברכבת בחזרה אני הייתי בטלפון שלי רואה חדשות ואני רואה שיש צבע אדום במקום ואני מסתכל על ההשלט של התחנה הבאה ואני רואה את אותו מקום שיש את הצבע אדום ואני בלחץ מסתכל על החלון ואני רואה כמו ביום העצמאות שם ואני אחר כך קולט שאני השטח פתוח משם יום למחרת אני נמצא בבית ואז אני מסתכל על החדשות ורואה את הבלגן בלילה של היום השני אני שוב שומע צבע אדום ונכנס שוב ללחץ ככה הייתי שבוע ואז בשבוע השני אני התחלתי להתרחק מאנשים ואני חזרתי לעבוד ואז אזעקה של צבע אדום תפסה אותי ו180 אנשי צבע היו במיגונית מסכנה ואני שומע 8 ירוטים מעל הראש שלי אחרי כל זה לקח לי זמן להבין מה קרה לי ואז שאני הבנתי אני נכנסתי לפניקה וחרדה שאני התחלתי לא לאכול ומשם כמה שבועות אחרי אני התחלתי לחתוך את עצמי וגם להמשיך להתרחק מאנשים ועדיין זה הסיפור בכללי וכל פעם שיש דיבור על טילים בא לי טריגר של כל מה שקרה לי או שאני הולך למקום שזה קרה לי ואני עדיין מרוחק מאנשים ובוכה +בסתר ולא אוכל רגיל וכל פעם שאני שומע על טילים בא טריגר או פיצוץ של זיקוקים
לא יהיה גם אתמול תקפו חולות בתגובה על חייל שנפצע קשה
באותו הנושא: