7 תשובות
באיזה חברה את טסה אני אוכל לבדוק לך
שואל השאלה:
אני טסה באארופלוט(זה רוסי) , שם מותר מ12 , השאלה היא אם בנמל תעופה לא יגידו לי כלום ואולי בישראל בכל זאת מותר רק מ16
אני טסה באארופלוט(זה רוסי) , שם מותר מ12 , השאלה היא אם בנמל תעופה לא יגידו לי כלום ואולי בישראל בכל זאת מותר רק מ16
שואל השאלה:
aeroflot
aeroflot
אני בודקת
כתוב שאפשר אז נראה לי שיהיה בסדר
שואל השאלה:
וואי תודה
וואי תודה
בכיף
באותו הנושא: