7 תשובות
אין לי חרדות (טפו טפו טפו) אבל זה נשמע הגיוני
נורמלי. גם אני ככה אגב.
בטח זה נורמלי וטבעי לגמרי
שואל השאלה:
באמת? לפני כמה ימים הייתי מרגישה תחושה מוזרה אחרי כל דבר שאכלתי...אבל מה, כשממש לא חשבתי על החרדות שלי, ולא התרכזתי בהן
ואכלתי, אז לא היה לי את זה.
באמת? לפני כמה ימים הייתי מרגישה תחושה מוזרה אחרי כל דבר שאכלתי...אבל מה, כשממש לא חשבתי על החרדות שלי, ולא התרכזתי בהן
ואכלתי, אז לא היה לי את זה.
אנונימית
יכול להיות שזה לא קרה כי לא היית בחרדה
כשאת בלחץ/חרדה המערכת הסימפתטית שלך נכנסת לפעולה וזאת הסיבה למה את מרגישה אי-נוחות בבטן
מוזמנת לקרוא על זה יותר https://he.m.wikipedia.org/wiki/תגובת_הילחם_או_ברח
כשאת בלחץ/חרדה המערכת הסימפתטית שלך נכנסת לפעולה וזאת הסיבה למה את מרגישה אי-נוחות בבטן
מוזמנת לקרוא על זה יותר https://he.m.wikipedia.org/wiki/תגובת_הילחם_או_ברח
שואל השאלה:
כן זה תמיד ככה.
גם אם מחשבה על החרדה חוצה לי את הראש, לפעמים אחרי כמה שניות יכולה להתחיל לכאוב לי קצת הבטן.
כן זה תמיד ככה.
גם אם מחשבה על החרדה חוצה לי את הראש, לפעמים אחרי כמה שניות יכולה להתחיל לכאוב לי קצת הבטן.
אנונימית
כן בטח, זה מאוד משפיע על התיאבון. לפעמים מוריד אותו ולפעמים מגביר.