10 תשובות
לא רק לך. הוא מאוד איטי לכולם
גם לי מלא
זה בגלל עומס
האתר איטי
הוא מאוד איטי מאיזה 21:00 עד הבוקר כי השרתים עמוסים מאוד בשעות האלה והם לא מנסים להגדיל אותם שזה באסה
עכשיו עובד חלק
יואוא כן לכולנו כנראה זה בגלל שיש הרבה משתמשים עכשיו בחופש
כן קצת לפעמים לוקח לו זמן להיטען
גם לי. לא נתקע אלא איטי מאד
כנראה אין לך אינטרנט או טלפון חלש
שואל השאלה:
תודה^
אנונימית