5 תשובות
דאמ חרא מצידה
לא הייתי מדברת איתה
ותגידי לה את נוראית, חבל שאת נכנסת לשם
שואל השאלה:
כן אני יודעת אבל אני מבינה שאני הרבה יותר ממנה
אנונימית
פשוט תנתקי קשר וזהו
למה לרדת לרמה שלה בכלל את יודעת שזה לא עבד אז למה להיכנס לזה מחדש?