12 תשובות
גם אניי
אנונימית
אין לך מספיק ביטחון עצמי
אנונימית
אולי כי את ביישנית? או חוסר ביטחון

אבל לי יש עיניים ממש יפות שלא היית מתביישת להסתכל עליהן ;)
אנונימי
אני מתה מצחוק אנונימי מי מספר לך
אנונימית
שואל השאלה:
תמיד משהו תוקע אותי באמצע אני חושבת שזה קשור למשהו באישיות זה לא היה לי..
אולי בגלל מקרה שעברת
או שאת לא סומכת על בני אדם בכללי
אנונימי
שואל השאלה:
לא קשור ללא סומכת
ואי גם אני ככה, בזמן האחרון אני נלחמת בזה אבל אז אני מבינה שכל מה שאני עושה זה להתרכז בעיניים במקום להקשיב למה שאומרים
שואל השאלה:
ליטרלי^
שואל השאלה:
ואז הם מסתכלים כאילו מוזר כזה..
איכ אני שונאת את זה והבעיה שאני עושה את זה עם כולם כולל המשפחה
פעם אחת זה הגיע למצב שאמא שלי מדברת איתי ואני עוצרת אותה ואומרת לה "אמא גם לך קשה להתרכז כשאני מסתכלת לך בעיניים" והיא פשוט לא הבינה מה אני רוצה ממנה
מבט בעיניים של אדם אחר למעשה נטצן תחושה של חשיפה עצמית, אבל זה הבסיס לתקשורת. השאלה אם זה קורה לך עם כולם, או רק עם בני המין השני, רק עם בני בגילך או רק מול מבוגרים. אפשר לטפל בזה כשמבינים את הסיבות. אם את לא מצליחה לתרגל לבד מבט בעיניים כל פעם מעט יותר, אפשר לשקול טיפול רגשי.
אנונימי
באותו הנושא: