9 תשובות
אני גרתי פעם במושב
אני
גבעת ברנר
אנונימי
אני
לא אגלה איפה אבל כן
זה נחמד אבל בסוף קצת משעמם כי יש הרבה שקט והייתי בחור
אני
בקיבוץ קטן בדרום
אני
אני וזה כיףף