9 תשובות
אני גרתי פעם במושב
אני
גבעת ברנר
גבעת ברנר
אנונימי
אני
לא אגלה איפה אבל כן
לא אגלה איפה אבל כן
זה נחמד אבל בסוף קצת משעמם כי יש הרבה שקט והייתי בחור
אני
בקיבוץ קטן בדרום
בקיבוץ קטן בדרום
אניי
אני
אני וזה כיףף
באותו הנושא: