8 תשובות
קצת מוזר לדעתי
הגיוני
ברור
כשאת עושה פירסינג לא דוחפים לך מחט לתוך וריד ביד
כשאת עושה פירסינג לא דוחפים לך מחט לתוך וריד ביד
גם לי יש פוביה ממחטים. הפחד הוא לא מהכאב או מהדם, הוא מהמחט עצמה.
שואל השאלה:
אז אם יש לי פחד מהמחט, אז איך עשיתי את כל זה? (יש לי איזה 9 פירסינגים), וכמה קעקועים... מאיפה היה לי את האומץ?
אז אם יש לי פחד מהמחט, אז איך עשיתי את כל זה? (יש לי איזה 9 פירסינגים), וכמה קעקועים... מאיפה היה לי את האומץ?
הגיוני לחלוטין
יש הרבה אנשים שזה יותר מגעיל אותם כי הם רואים את הדם שלהם יוצא וזה
זה נורמלי, יש דברים שאת באמת רוצה לעשות ומוכנה להשקיע בשבילם, יש דברים שלא
באותו הנושא: