4 תשובות
אני ועזר לי, ממש ניקה לי את הפנים.
אבל חשוב לי להגיד שצריך גם לשטוף פנים עם סבון פנים ואז לשים דואק ואז לשים קרם לחות, הרופא שלי לא ציין את הקרם לחות וזה גרם לי לדירדור.
עבד
לא שמתי קרם פנים שטפתי פנים ואז שמתי את המשחה נקודתית ועבד מעולה.
לי אישית זה לא עזר כול הפנים שלי היו אדומות משהו מחריד וזה עשה לי כוויות בפנים
אנונימית
צריך להשתמש לפחות חודש ימים רצוף עד שרואים תוצאות. אם לא אז לפנות לרופא עור