4 תשובות
אם הייתי בוחרת הייתי בוחרת בנארוטו, כי לא צפיתי בשניהם והארוטי אישית יותר נראה לי מעניין
אני לא מת על אף אחד מהם,
אבל במקרה שאני צריך לבחור? נארוטו.
אבל במקרה שאני צריך לבחור? נארוטו.
בלאק קלובר כי זה קצר יותר ואז כשתתחיל נארוטו תדע כבר מה קורה בבלאק קלובר
נארוטו.
באותו הנושא: