5 תשובות
מדילול אוכלוסייה בטח אין מה לדאוג.
הסכנה המרכזית היא תופעות לוואי לטווח ארוך או קצר מהחיסון.
אבל אם אתה כבר מחוסן ממליצה לך פשוט לא להתעסק בזה.. נראלי סתם חבל.
כן בסופו של דבר כולם מתים
אנונימית
אתה לא תמות
הכול יהיה בסדר זה סתם בולשיט
אנונימי
אי אפשר לדעת, אנחנו לא אלוקים. סיבר להניח שזה יקרה להרבה אנשים. יכול להיות שלך לא.

בכל אופן, הכי טוב זה לחזור בתשובה, כדי לפחות למות בתשובה, ולא בלי תשובה, חלילה. ואם לא תמות - אדרבה - תרוויח חיים מלאים עם תוכן חיובי של עבודת ה' יתברך.