4 תשובות
שואל השאלה:
פאק
אנונימית
אם יצא שיש לך נוגדנים, זה אומר ש*היית* חולה בעבר (ולא כרגע), ולכן את לא צריכה להיכנס לבידוד (זה מה שידוע לי)
עדיף שתבדקי את זה עם הממונה על הנושא
אנונימית
ממש לא, זה אומר שהיית חולה ושלא שמת לב - הגוף החכם שלך כבר הפיק נוגדנים ואת מסודרת. יש לך תו ירוק - תעשי חיים!