21 תשובות
ברור
מאוד
בוודאי
לא אלא יותר באופניים מסוכן.
קוטר הגלגל גדול יותר וגם רוחבו מה שעלול להשפיע על האחיזה לעומת זאת שילדת הקורקינט ממקומת נמוך והגלגלים מאוד מאוד קטניים אז האחיזה יותר טובה, הבלימה אכן קצת בעייתית במקרי חירום שלא חסר לכן צריך לנקוט ביותר זהירות בגשם ולא למהר.
כן
אז חד אופן זה בטוח?
אנונימי
בכללי לנסוע בקורקינט חשמלי זה מסוכן, הרבה מאוד אנשים שנסעו בקורקינט חשמלי שיש בעיר שאפשר להשכיר אז הקידון התנתק להם באמצע נסיעה והם התרסקו ושלא נדבר על כמות התאונות דרכים שיש עם זה, עדיף לנסוע באוטובוס או באוטו או ללכת ברגל אם אפשר
נסעתי בעבר וזה לא בדיוק נכון, האחיזה בקורקינט יותר טובה מבאופניים סכנת החלקה פחות סבירה מכיוון השילדה ממש ס"מ בודדים מהרצפה ומרכז הכובד נמוך אז האחיזה של הקורקינט יותר טובה על פני הקרקע.
באופניים אכן מסוכן.
הסיכון שתקף לשניהם הוא נוסע הבלימה.
מסוכן הכל מסוכן כיום, אם אתה נוסע/רוכב בבטחה אין בעיה עם זה.
^גם לנסוע בבטחה זה מסוכן באופניים בגשם אם הוא נוסע על הכביש נותן פניה חדה הוא מחליק רצח...
שואל השאלה:
אני בחיים לא נותן פנייה חדה ^
אנונימי
נכון בגלל זה נותנים פנייה לא חדה נסעתי פעם בגשם עם צמיגים בני 5 שהם היו כך כך שחוקים שאפילו בקיץ מסוכן איתם נסעתי בצורה בטוחה ויצאתי בריא ושלם בגשם.
עדיין אני חושב שבכללי אוטו/אוטובוס יותר בטוח...
נכון כל הקטע של הדו גלגלי מסוכן ולא מומלץ אבל זו הנאה שאין כמותה.
נכון השאלה אם זה שווה בשביל זה לסכן את החיים? בתור מישהו שמתנדב במד"א תודה לאל לי אישית לא יצא לראות עדיין תאונות דרכים בכללי אבל לחברים שלי מהמד"א מספרים לי כל שני וחמישי (זה ביטוי הכוונה להרבה פעמים) שהייתה להם קריאה לתאונת אופניים
כל הקטע של הדו־גלגלי אופנע, אופניים וכיוצא זה דבר מאוד מסוכן.
במיוחד אופנוע יש כל־כך הרבה אנשים שנפצעו בתאונת אופנוע ויש סיבה לרוב.

ראשית רוכבי אופנוע לא לובשים מיגון מלא, למה? כי זה לא יפה! לפחות לטענתם...
מגני ברכיים, מגפיים איכותיות, מכנס רכיבה עם מיגונים מובניים, מעיל רכיבה עם מיגונים מובניים כל זה היה מונע 99% מהקטיעות גפיים הרבה רוכבים חוסכים על קסדה שלא תשמור להם על הראש ברגע האמת ופשוט חבל.
נסיעה פרעית כבר ציינתי? ראיתי לא מעט רוכבים שהם על הכלי עם כפכפים, מזגזגים בין כלי רכב שגם אם כלי רכב יסתכל במראה סביר להניח שהוא לא יקלוט את אותו אדם לי זה קרה פעם אחת שאופנען ועוד אופנען משטרתי בלי שהייתה לו קריאה עוקף אותי מאותו נתיב שאני נמצא בו מהימין במהירות כה גבוהה שלא ראיתי אותו במראות שנייה לפני מספיק הייתי נצמד קצת לימין יותר הוא היה נמרח על האספלט לכן חשוב לנקוט בזהירות רבה יש משפט שאומר: נהג רכב צריך 4 עיניים אבל רוכב אופנוע צריך 10
גם 20 עיניים לא יעזרו לך כשאתה רוכב מהר הרי יש גבול למהירות תגובה.
הכל נגמר ומתחיל בדברים שציינתי.
^גם אבל לפעמים זה גם אשמת הנהג ברכב אתן לך דוגמא מישהו נוהג ברכב פרטי ונמצא בטלפון בזמן נהיגה חפוגע בכוכב אופנוע זה אשמת הנהג ברכב הפרטי לא האופנוע
בגלל זה נהג אופנוע צריך 20 עיניים בכביש ^^ לא לכולם יש אופי לזה והרבה סתם על הכלי בשביל פוזה
כן
^^נכון