20 תשובות
בכל מקום שתפרסמי בו תמונה שלך יהיו כאלה שיגידו דברים טובים וכאלה שיגידו דברים רעים. ככה העולם פועל
מקנאים בך או שיש אנשים שבאמת חושבים שאת לא יפה על טעם ועל ריח אין להתווכח ..
שואל השאלה:
נכון אבל היו בנות שלא כתבו להן תגובות רעות בכלל.
אנונימית
הכל אצל אנשים זה קינאה
רוב האנשים ברדיט הם סימפים אז קשה לדעת לפי האתר.. איפה פירסמת? בr/amihot?
זה נכון, לא כולם רואים אותך באותה עין, יש אנשים שיחשבו שאת נראית טוב ויש כאלה שיחשבו שפחות וזה בסדר, לכל אחד יש טעם שונה והעיקר הוא מה את חושבת על עצמך.
אנשים מנסים לצאת רעים אבל לא מודעים לעצמם.. תמיד קורה לי אז אל תתייחסי
שואל השאלה:
פירסמתי בamiugly.
מחקתי כבר את הפוסט בכל מקרה
אנונימית
שואל השאלה:
תראו נגיד אותה. היא בכלל לא יפה וכתבו לה תגובות כאילו היא מינימום דוגמנית על. לדעתי האישית אני יותר יפה ממנה ואל תגידו לי שאני שחצנית היא בכלל לא יהודיה ולא מהארץ אז מה אכפת לי ממנה. ובמציאות תמיד אומרים לי שאני יפה אנשים שאני לא מכירה בכלל
אנונימית
הייתי מציע לך לפרסם בr/accuratelyrateme
הם נותנים דירוג וביקורת ולפי חוקים מבוססים שם, והם דיי קשים אבל הם לא משקרים שם אף פעם.
שואל השאלה:
אבל זאת בקישור יפה לדעתך? לדעתי היא מכוערת
אנונימית
שמעי שאת קנאית בהגזמה
מה כואב לך לפרגן? זה שהיא קיבלה תגובות יותר טובות ממך לא אומר שאת פחות יפה ממנה אבל למה את מנסה ככה להוריד
ולשאלה שלך, לא היא לא יפה בעיני
את יכולה לצרף תמונה שלך אני אגיד לך את האמת למה נמאס לי מכל השטויות האלה
לא היא 3/10, רדיט זה אתר של סימפים את לא יכולה להסתמך עליו.

ואני מצטרף למי שמעליי את סתם יוצאת קנאית, אם את רוצה תעלי תמונה שלך ונגיד לך בכנות איך את.
שואל השאלה:
אני לא צריכה לפרגן לה כי היא לא יהודיה והיא לא מעניינת אותי. ואין לי תמונות כרגע על המחשב אחרת הייתי שולחת לך בפרטי.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אם תראו בתגובות שכתבו לה כולם כתבו לה שהיא מהממת. דווקא שמתי תמונה שלי בסטיפס כמה פעמים וכתבו לי שאני יפה הרבה יותר ממה שכתבו לי ברדיט.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מבינה איך כתבו לה שהיא מדהימה ומהממת מלא אנשים בתגובות כאילו
אנונימית
או שתעלי תמונה או שתעזבי את זה, אין לנו איך לשפוט
שואל השאלה:
נכון זה מאוד מפריע לי שלא קיבלתי תגובות טובות כמו המכוערת הזאת
אנונימית
את יכולה להפסיק לבכות כבר?
ובמילא לפי הדיבור שלך אפשר לראות שהאישיות שלך יותר מכוערת ממך.
זו הייתה הדעה של האנשים, הם לא מכירים אותך, אין להם שום דבר נגדך, מה את מתבכיינת שהם לא חשבו שאת יפה? והם חשבו שהיא יפה? זה אנשים שונים כל פעם ולאנשים יש דעות שונות. אז את לא יפה כמו שאת חושבת מה קרה, כדאי שתמצאי תחביב
איזו בכיינית בחיי עושה לי סרטן לקרוא את זה
תמיד אפשר לקבל כאן תגובות טובות
אני התחיל: את ניראת מצויין ואת גם נחמדה וילדה מדהימה
לא צריך אפילו להכיר או לראות אותך כדי לדעת את זה ואפשר לדעת רק מזה שנעלבת מזה:))