התחברות
הרשמה
אני מאוד ביישנית וצריכה ללכת למצוא עבודה איזה עבודה מתאימה לביישנים??? אני ביישנית בקטע אפילו של לדבר עם מישהו.
24 באוגוסט 2021, 18:38
ביישנות
2 תשובות
ממ כל עבודה שאת עובדת מול מחשב
י
ישי סלם
את יכולה אולי לעבוד בספרייה (כאילו לסדר במדפים)
מ
מסט
באותו הנושא:
אמרו לי מלא פעמים שאהי נורא יפה מאוד ושאני צריכה ללכת לדוגמנות.
אני ילדה ביישנית וחברה ממש טובה שלי מנסה לשכנע אותי ללכת למסיבה היום?
אני מאוד מאוד ביישנית ותמיד מפרשים את זה כסנובית
ביישנית, בודדה, מציירת, עם חוש הומור מוזר - איך והאם אוכל למצוא חברים?
יותר קשה לבנות הביישנית למצוא חבר כי הם לא יוזמות ומתחילות נכון?
רק אני מרגישה ממש ביישנית ולחוצה כשאני צריכה ללכת לקנות משהו בקניון לבד??
איך פחות להתבייש? אני יוצאת לטיול ארבעה ימים בתנועת נועג ואני מאוד ביישנית ואני צריכה להתחבר לילדים וגם אני עומדת להיות
יש לי כאבי גרון וראש חזקים מאוד וחום,אני צריכה ללכת לבדיקת קורונה?
אם מישהי רושמת לי וואי אין לי עם מי ללכת אני צריכה למצוא חברים ללכת איתם
בנים הייתם רוצים להיות חברים בקטע זוגי עם מישהי ביישנית מאוד שאין לה חברים?
אני ביישנית מאוד, ובגלל זה אני לא הולכת למצוא עבודה... (בת 16)