התחברות הרשמה

לדעתכם יהיה השנה הקלות בגלל הקורונה?(ליא)

25 באוגוסט 2021, 12:28
קורונהמחלותוירוסים    
2 תשובות
נראלי שכן
ס
סימפית של לואי טומלינסון !!
כן
א
אוונגד סבנפולד
באותו הנושא:
אתם חושבים שגם השנה יהיה מיקודים והקלות בבגריות כמו השנה שעברה ?
לדעתכם יהיו הקלות בבגרויות שנה הבאה?
יהיו הקלות לכיתות יא של השנה לדעתכם?
נראה לכם שאם נתחיל את השנה בזום, יהיו הקלות כלשהן בבגרויות כמו שהיו השנה?
לדעתכם לכיתות יא בשנה הבאה יהיו גם הקלות?
הקורונה ממשיכה להתפשט אז לדעתכם יהיה השנה הקלות ליא?אם כן ,איזה?
אתם חושבים ששנה הבאה יהיו הקלות בבגרויות בגלל הקורונה?
אני עולה לכיתה יא יהיו לי הקלות בגלל הקורונה?
מה הסיכויים שמי שעולה לכיתה יא יהיה לו הקלות בגלל הקורונה כמו שהיה ליא של השנה?
אני עולה לכיתה יא נראלכם יהיו לי הקלות השנה?
יהיו הקלות השנה בבגרויות לכיתות יא?