14 תשובות
כן ברור שיש, היקום כל כך גדול אין מצב שאנחנו לבד פה.
לא.
למה לא תכלס אלוקים בלתי מוגבל
כן. לפי הסטטיסטיקה כמעט בטוח שיש
אני לא בטוח וזה לא ממש משנה לי, אם כן, הם רחוקים מאוד וכנראה שלא נפגש איתם
לא נראה לי. יש מלאכים, רוחות, שדים,, אבל לא חייזרים
יכול להיות כנראה שלעולם לא נדע
כן איןמצב שיש ככ הרבה כוכבי לכת ואנחנו היחידים
אני לא מאמינה שיש
אני חושב שנאס"א מצאו חייזרים אבל לא תבוניים ומיקרוסקופים.
אני חילונית ומאמינה שכן,
לא חושבת שאפשרי שבגלקסיה גדולה כמו שלנו עם עוד מיליון כוכבים שהתנאים בהם מתאימים ליצירת ציליוויזציה לא יהיו עוד צורות חיים אבל אני אישית לא מאמינה באיך שמנסים להציג אותם (כמו בסרטים נגיד הנראות שלהם)
אני חושב שאין, אבל אני לא יכול לשלול את זה. פשוט לא מניח שיש, כי לפי הידוע לנו התנאי בכובדים אחרים לא בדיוק מתאימים לחיים.
נסתרות דרכי האל. גם בתורה אין שום הוכחה חד משמעית שאין חייזרים.
אנונימי
זה מאוד הגיוני שיש חוצונים.
הרי מה הסיכויים שאנחנו היחידים על פני כל היקום?
וכשמתכוונים לחייזרים לא מתכוונים לזה לווא דווקא כיצורים ירוקים כאלו אם עיניים שחורות אלא סתם יצורים חיים במקום אחר.