10 תשובות
הפגנה
בזכות ה"כיבוש" את חיה בכבוד ולא במדינת עולם שלישית
ולשאלה, לכי תפגיני.
אפשר להתנדב בשכונות דרום תל אביב ולעזור למשפחות. אני חושב שהדרך הכי אפקטיבית להתנגד לכיבוש שלהם היא לעזור לאנשים שהכיבוש הזה פוגע בהם יותר מכל- תושבי שכונת התקווה.
בסוף הרשויות יפנימו שאין ברירה אלא לגרש את המסתננים. לשים סוף לכיבוש.
אנונימי
מה הקשר בין מסתננים לכיבוש?
הכיבוש קורה בגדה המערבית.
הכיבוש של דרום תל אביב
אנונימי
לכי למצעד היום נגד הכיבוש בגבול עזה
את שמאלנית?
הפגנות, אבל עדיף שפשוט תתחילי לחשוב בהיגיון ואולי אפילו לבקר ביהודה ושומרון ופתאום תביני שלפנות ישובים יהודיים זה טיפשות טהורה :)
אין שום כיבוש
כל פעילות בלתי-אלימה
הפגנות, תיעוד פשעים של מתנחלים , החרמות, תמיכה בשלום עכשיו, בצלם, bds