4 תשובות
כן
שואל השאלה:
כדאי להירשם?
כדאי להירשם?
אנונימי
זה מין אתר שצובר לך נקודות לפי הפעילות שלך בפייסבוק.. (כמות לייקים, פוסטים, חברים.)
אם את צוברת הרבה נקודות את יכולה לזכות בפרסים נראלי:)
אם את צוברת הרבה נקודות את יכולה לזכות בפרסים נראלי:)
זה הגרלה מי שמקבל הכי הרבה לייקים על סטטוס לילה טוב קולסטר זוכר ב150 לקניות בגדים
באותו הנושא: