5 תשובות
essence נדיר
סבבה עכשיו הבנתי יש של opi שניסיתי והוא טוב
בכללי יש עוד אבל לא נעסיתי
לא ממש הבנצי את השאלה
הלקים של essie טובים ממש ואכותיים
יש בסופר פארם