17 תשובות
כן בסדר
זה מהמם בעניי
כן זה יחסית גבוה
כןן אתה גירף
אני מטר 41 תפסיקו להתלונן על הגובה שלכם שונאת את כולכם
וואו כן זה אחלה גובה
גובה מקסים
וואלק נגיד לך תאמת אתה לא כזה גבוה אתה גבוה בקטנה כזה אל תעוף על עצמך תגיע לגובה שלי תדבר
אנונימי
שואל השאלה:
מה גובהך?
מה גובהך?
אנונימי
הוא כן גבוה. הוא 11 סמ מעל הממוצע בישראל זה גבוה
זה אחלה גובה
אתה אכן גבוה
אבא שלי מטר 87
זה גובה מהמם לבנים
^^שלי 1.91
ניצחתי
ניצחתי
193 נפלתם בפח כולכם
אנונימי
דמאט
באותו הנושא: