5 תשובות
מיותר ההסתבכות כזאת.
עושים את הדבר הנכון ומתחסנים, וכך גם משתתפים במאמץ לבלימת התחלואה, וגם אפשר להתנהל חופשי כמו שאר האנשים שעשו את החלק שלהם והתחסנו.
הפתרון הכי נכון לשיט הזה.
עושים את הדבר הנכון ומתחסנים, וכך גם משתתפים במאמץ לבלימת התחלואה, וגם אפשר להתנהל חופשי כמו שאר האנשים שעשו את החלק שלהם והתחסנו.
הפתרון הכי נכון לשיט הזה.
^יש כאלה שלא יכולים להתחסן מסיבות רפואיות וזה לא הוגן כלפיהם
כן ברור
כן זה תקף גם
באותו הנושא: