22 תשובות
לא לגיטימי לצחוק על אף אחד
זה מביך ומעציב לצחוק על מישהו בגלל גובה, משקל.
זה מביך ומעציב לצחוק על מישהו בגלל גובה, משקל.
כאלו יש גברים נמוכים נגיד חברים זה כזה מצחיק אבל בדרך כלל זה לא משהו ששולטים בו
לא.
וזה גם גובה אחלה
וזה גם גובה אחלה
אני חושבת שזה לגיטימי רק כשאותו בן אומר שגבוהות זה מכוער או מוריד לגבוהות כי הוא נמוך
ברור שלא מה את חושבת
אני מתחת ל1.75 אז אני אומר לא
אני חושב שזה לגיטימי לצחוק על בנות מתחת ל 1.90 שכותבות שאלות כאלה
אנונימי
זה אף פעם לא לגיטימי לצחוק על מראה חיצוני של בן אדם. לא גברים, לא נשים או אחר, ולא דווקא גובה.
זה לא לגיטימי לצחוק על אף אחד
אנונימית
לא.. הם לא שולטים בזה
אלא אם כן הם בסדר עם זה
אלא אם כן הם בסדר עם זה
לא. זה לא בשליטתם
לא גובה ממש לא אמור לגרום אם אתה לא אדם חרא
אנונימית
ממש לא
לא חושבת שזה לגיטימי לצחוק על כל גובה... זה לא בשליטה של אף אחד
לא לגיטימי לצחוק על מראה חיצוני של אף אחד משום סיבה אף פעם
תתנו לי פרח
לא יודע, הם לא אני אז לא אכפת לי
לא
לא
זה לא לגיטימי לצחוק על אנשים בגלל גובה
זה לא לגיטימי לצחוק על אנשים בגלל גובה
זה תלןי אם זה בצחוק כזה או רציני
לא
באותו הנושא: