8 תשובות
בייסיק
עד ג/ד אני חושבת עם ציורים ואז בייסיק
היה לי תיק סגול של בראץ איך אהבתי אותו
והיה לי תיק עם גלגלים:) ורוד לא זוכרת מה היה עליו אבל היו ציורים
אנונימית
תיק של בובספוג עם גלגלים ותיק נוסף עד כיתה ד תיק שחור עם טיפות של כול מיני צבעים עם גלגלים.
של מיקי מאוס עם גלגלים
ילקוט
היה לי תיק על גלגלים עם ציורים של פרחים/ פרפרים.