8 תשובות
לא סומכים על אנשים
מביישנות כנראה
שלום, אני האנונימי שאומר את האמת בפנים.
אז ככה, חנונים מראים רגשות מינימליים לכל השאר, כי ככה מתייחסים אליהם.
אם לא יביעו רגש כלפייך מן הסתם שלא תראי רגש לסביבה נכון?
יום טוב.
אנונימי
אממ "חנונים"? אולי בגלל שאת משייכת אותם לקבוצה מסוימת
הם כמו כל האנשים אז במקום לשאול את זה ככה תנסי לחשוב בכללי למה יש אנשים שמראים רגשות באופן מינמלי
ולגבי התשובה- כנראה פחד ממש שיקרה אם הם יעשו את זה
שואל השאלה:
me ang myself
מסכימה עם זה אבל שאלתי ספציפית על אנשים שמגדירים אותם כשחנונים על מנת שיענו לי ספציפית בנוגע אליהם
לא יצא לי להתקל בכלכך הרבה אנשים (בכללי שהם לא מוגדרים כחנונים בחברה) שהם לא מראים רגשות
אבל כל "חנון" שפגשתי הוא לא הראה רגשות לאחרים חוץ מכמה בודדים...


וחנון זה מחונן, אל תקחו את המילה בקונוטציה שלילית כי ברגע שתתנו למילה את הכוח הרע- היא תהיה רעה
אנונימית
אומרים שאני חנונית.. אני אחת כזאת חכמה (אני לא חושבת ככה, אבל נזרום עם העולם) שמשקיעה בלימודים ותמיד מצפים ממני למאיות...אז ככה-זה נכון, אני באמת לא מראה המון רגשות בחברה,אבל באמיתי אני בנאדם ככ רגיש שנפגע מהר..
למה? תאמת שאני לא יודעת:/
אני יכולה לנחש שיש מן הסתם הרבה כמוני(?) אולי..
אנונימית
ביישנים ,כמוני