8 תשובות
תאמת.. אין בזה משהו מיוחד. פשוט אורז אצות ים ותוספות
אני אוהבת ממש.
תנסי
כן אבל לא כדאי לך ישר עם דג חי כי יש לזה טעם חזק
טעם טעים שווה לנסות
כןן הכי חשוב הרוטבב או ספיסי מינז או טריאקיי