3 תשובות
אל תצאי
אחותי יצאה באישור לפני הזמן והגיעו אלינו הביתה כי ראו שהיא יצאה היה אישור בסוף והכל היה טוב אבל עדיין
שואל השאלה:
איך ראו שהיא יצאה ?
אנונימית
בעיקרון כן.
אם את בבידוד ומגלים שיצאת אז יתנו לך קנס אם אני לא טועה.
אז לא כדאי לצאת כמובן