8 תשובות
חד משמעית כן. חיסון של פי 7 יותר למות כשעושים אותו. צירפתי קישור.
לדעתי החיסון לא מונע הדבקה אם במקרה נחשפת לחולה .
מה שכן הוא יכול למנוע ממך להגיע למצבים קשים יותר ואתה תקבל את הקורונה בצורה קלה יותר.
אם תסתכל היום רוב האנשים שכרגע במצב קשה זה אנשים לא מחוסנים. ולכן כדאי להתחסן
לא חושבת שזה ככה
לא, אבל אם *כולם* היו מתחסנים אז הייתי אומרת לך.תלכי להתחסן גם אבל בגלל שיש הרבה לא מחוסנים אם אין לך מחלות רקע או שאת.ה בן.ת 60+ זה לא באמת יעזור במשהו
לפחות אצל צעירים ובריאים זה ככה.
כן. מסוכן ממש