6 תשובות
אומרים שבנים מתאהבים מהר יותר אבל גם יורד להם יותר מהר מבנות כנראה זה מה שקורה לך, אבל אם הייתה מישהי שאתה באמת אוהב לא נראלי שהיה יורד לך ממנה :)
שואל השאלה:
אני ממש לא מתאהב, זה רק עניין בהן
אני ממש לא מתאהב, זה רק עניין בהן
אנונימי
אה אז זה נראלי בסדר
אולי כי המשיכה לא מגיעה ממקום אמיתי. אתה צריך להתחבר גם לאופי
שואל השאלה:
היו כאלה שגם אהבתי את האופי שלהן ממש אבל אחרי זמן מה כל דבר קטן הוריד לי בהן והלך כל העניין
היו כאלה שגם אהבתי את האופי שלהן ממש אבל אחרי זמן מה כל דבר קטן הוריד לי בהן והלך כל העניין
אנונימי
אולי אתה פשוט לא בשלב בחיים שאתה רוצה זוגיות
באותו הנושא: