6 תשובות
ברור שיצאת סבבה
היא הייתה צבועה אלייך, למה שתכבדי אותה על זה
לא מכבדים מישהו שלא מכבד אותך
החזרת לה, אפשר להבין, אבל תנסי כמה שיותר להתעלם ממנה.
היא סתם רוצה את הצומת לב שלך, זה לא שווה את זה.
בסדר
אנונימית
לא יצאת סבבה, אבל אני מאמינה שהגיע לה.
החזרת לה.
אבל תשדלתי פשוט להתעלם ממנה.
היא לא שווה את התגובות שלך