6 תשובות
לא
לא
מאמי, כמעט לכולן יש סימני מתיחה.
אין סיבה שזה "יוריד"
אין סיבה שזה "יוריד"
זה טבעי לגמרי..
ואני לא חושבת שצריך להתבייש בזה
ואני לא חושבת שצריך להתבייש בזה
לא הכל טוב
לא
אנונימי
באותו הנושא: