10 תשובות
חברים שלי לא מביאים לי מתנה בכלל אז לא מפריע לי בכל מקרה
ואוו לא
לא, באמת שלא מפריע לי.
האמת קצת
לא
אצלי עבר חודשיים והיא לא הביאה כלום אז עדיך אחרי חודש
אנונימית
שואל השאלה:
אוי סליחה חחח
התחלתי מלמטה לול
תודה לכם
אנונימית
אם זאת מתנה שהיא הזמינה אז בסדר הגיוני אבל אם לא כן זה קצת יפריע לי