6 תשובות
שואל השאלה:
הקטע הוא שקבענו בתחילת שבוע ואז החברה השנייה הציעה להיפגש ולא ישבתי איתה מלא זמן והן שתיהן בריב אז אין סיכוי להפגיש ביניהן
אוף תודה אני אחשוב על משהו
הקטע הוא שקבענו בתחילת שבוע ואז החברה השנייה הציעה להיפגש ולא ישבתי איתה מלא זמן והן שתיהן בריב אז אין סיכוי להפגיש ביניהן
אוף תודה אני אחשוב על משהו
אנונימית
להגיד לה שאת עייפה ולא מרגישה טוב
או לשקר ולהגיד שאת צריכה לעשות בייביסיטר או משהו....
או לשקר ולהגיד שאת צריכה לעשות בייביסיטר או משהו....
תגידי שיש לך כאבי מחזור
פשוט תגידי לה שאת לא יכולה
שכחתי שקבעתי עם מישהי אחרת , סורי ניפגש פעם הבאה
תגידי לה את מה שאת רוצה לעשות
כי בסך הכל לשקר לא יעזור
כי בסך הכל לשקר לא יעזור
באותו הנושא: