6 תשובות
תקשיבי אל תרגישי רע בגללן, אני יודעת שקשה לך אבל כנראה גם להן
יש להן משפחה בבית, הורים, אחים, סבים וכנראה כרגע הן כועסות ודואגות מדי בשביל המשפחה שלהן, וקשה להן להתרכז בך אבל עוד כמה שעות כשהן יעדכנו את המשפחה וישיגו תור לבדיקות הן ידברו איתך, כרגע הן צריכות להבין מה הן עושות בעצמן
תרגישי טוב
אני לא יודעת מה את צריכה לעשות איתן.. אם חשוב לך הקשר הייתי אולי מתעמתת על זה שהן אפילו לא שאלו איך את מרגישה..
אבל לא יודעת אם יש פואנטה במשהו מעבר
תרגישי טוב יקירה! תשמרי על עצמך תנוחי ותשתי הרבה
מתרחקים מאנשים כאלה
שואל השאלה:
^^ לא נפגשתי איתן בשבוע האחרון הייתי בנופש..
קורונה זה עניין של שבועיים, לא שבוע