6 תשובות
כן את הדחקת
זה נורמלי, את לא יכולה לשלוט על הבכי שלך
כן, זה נורמלי.
אולי עדיין לא עיכלת את זה, לפעמים לוקח ללב להבין דברים יותר לאט מאשר למוח.
חוץ מזה, בכי זה לא הדרך היחידה להראות רגשות, אצל כל אחד זה שונה.
אל תרגישי רע עם זה, זה לגיטימי, הכל טוב.
אולי עדיין לא עיכלת את זה, לפעמים לוקח ללב להבין דברים יותר לאט מאשר למוח.
חוץ מזה, בכי זה לא הדרך היחידה להראות רגשות, אצל כל אחד זה שונה.
אל תרגישי רע עם זה, זה לגיטימי, הכל טוב.
נכון יכול להיות שלא עיכלת את זה זה קרה גם לי אבל זה בגלל שלא הייתי מחוברת מ''מ שלסבא שלי הזה לא משהו רע
לא הקלת את זה עדיין זה קורה. אנחנו בגיל גם שאנחנו קצת אדישים לדברים. גם כשסבתא שלי נפטרה לא בכיתי וכולם כן בכו והתעצבנתי על עצמי גם.
כן יכול להיות שעדיין לא הקלת
באותו הנושא: