10 תשובות
כן ברור מלא פעמים
לא פעם ולא פעמיים
כן ודי הרבה אפילו
בלי סוף
ברמה כזו שאנחנו לא יושבים ארוחות שישי.
כן
כן בגלל אולשקה
אנונימית
וואי כן כשההורים מתחילים ממש לריב ואמא שלי נוסעת לסבתא שלי