13 תשובות
אוהבים אותך מאוד מותק
וכן זה תקין
מאוד
כנל.
אני אוהבת אותך
ממש מזדהה עם הטקסט שכתבת פה, זה תקין לגמרי! להרגיש נאהבת זה חוקי ואפילו חובה! את אהובה וכולם אוהבים אותך!
ולמה כתבת אישה רעה בשם שלך?? את אישה מושלמת ❤❤❤
רוצה לפרוק בפרטי אהובה??
לא באמת אוהבים אותך
שואל השאלה:
e2xror
אני לא חושבת שהנאמנים מתים עליי ויש משתמשים שאני נחמדה אליהם והם קצת רעים אליי :(
ואת לא חיה בסרט אחרים היו מתים לקנות כרטיס לסרט שלך❤❤❤❤❤❤❤❤
את צריכה לדעת מה את שווה❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
שואל השאלה:
אוף דיי אני אוהבת אותכם
אני לא יודעת מי את
אין לי שופ רגש כלפיך (לא שנאה לא אהבה)