23 תשובות
חחח שלי 400 תגיד תודה
שואל השאלה:
אצלך זה דביט פה אני מדבר על אשראי
אצלך זה דביט פה אני מדבר על אשראי
אנונימי
מעט מאוד
אולי בגלל הגיל
אולי בגלל הגיל
שואל השאלה:
אבל מה הקטע שלהם אני מכניס כל חודש 7,700 לחשבון כדאי לעבור בנק? ויש לי וותק בסניף של איזה שנתיים לפחות, אולי בגלל שלא דיברתי אם הבנקאי הישיר שלי?
אבל מה הקטע שלהם אני מכניס כל חודש 7,700 לחשבון כדאי לעבור בנק? ויש לי וותק בסניף של איזה שנתיים לפחות, אולי בגלל שלא דיברתי אם הבנקאי הישיר שלי?
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 18. אני יודע אבל שמסגרת צריכה להיות כפול מהמשכורת. אבל מה שכן יש לי מסגרת לחשבון 7,000 אולי בגלל זה? אבל לא אמור להיות קשר זה שני דברים שונים, אני צריך ללכת לדבר עם הבנקאי שלי בסניף ולא עם הטלבנק השבורים האלה
אני בן 18. אני יודע אבל שמסגרת צריכה להיות כפול מהמשכורת. אבל מה שכן יש לי מסגרת לחשבון 7,000 אולי בגלל זה? אבל לא אמור להיות קשר זה שני דברים שונים, אני צריך ללכת לדבר עם הבנקאי שלי בסניף ולא עם הטלבנק השבורים האלה
אנונימי
פשוט תוציא אשראי של מקס או כאל יותר טובים מהבנקים מבחינת הטבות והכל וכמובן גם שירות
שואל השאלה:
רגע יש לי גם הלוואה של 25k יש מצב בגלל זה? אבל גם זה לא נראה לי קשור, ומה אתה אומר כרטיס חוץ בנקאי יותר טוב? לא צריך אישור של הבנק להוראת קבע שיורד כל חודש? אני חושב שזה בגלל שלא דיברתי עם הסניף דיברתי עם המוקד אין להם באמת כוח.
רגע יש לי גם הלוואה של 25k יש מצב בגלל זה? אבל גם זה לא נראה לי קשור, ומה אתה אומר כרטיס חוץ בנקאי יותר טוב? לא צריך אישור של הבנק להוראת קבע שיורד כל חודש? אני חושב שזה בגלל שלא דיברתי עם הסניף דיברתי עם המוקד אין להם באמת כוח.
אנונימי
יכול להיות בגלל ההלוואה אבל בלי שום קשר ממליץ לך על חוץ בנקאי. ביטלתי את כל הכרטיסים הבנקאים שלי אני בעצמי זה סתם לא כדאי
שואל השאלה:
ואיך זה עובד צריך אבל לקבל אישור מהבנק גם לא? כי זה חוץ בנקאי? הם צריכים לאשר את ההוראת קבע?
ואיך זה עובד צריך אבל לקבל אישור מהבנק גם לא? כי זה חוץ בנקאי? הם צריכים לאשר את ההוראת קבע?
אנונימי
מהבנק רק צריך הרשאה לחיוב חשבון זה משהו שהם עושים בלי בעיה
מבחינת המסגרת חברת האשראי קובעת ע"פ הנתונים שלך
מבחינת המסגרת חברת האשראי קובעת ע"פ הנתונים שלך
כנראה לקחת אשראי פשוט תיקח אשראי נוסף המסגרת תעלה.
demon
מסגרת לא עולה סתם ככה
מסגרת לא עולה סתם ככה
שואל השאלה:
הבנתי אז הם חותמים על ההרשאה לחיוב מבלי לדעת כמה המסגרת? כוס אמא שלהם יש לי בחשבון סכום מכובד מאוד והם עושים פוזות
הבנתי אז הם חותמים על ההרשאה לחיוב מבלי לדעת כמה המסגרת? כוס אמא שלהם יש לי בחשבון סכום מכובד מאוד והם עושים פוזות
אנונימי
שואל השאלה:
עכשיו שאלה אחרונה אחי מצטער באמת זה אחרון. אם קניתי משהו באשראי שעולה 4000 ויש לי מסגרת של 4500 לדוגמה אז ישאר לי לחודש הבא במסגרת 500 עד שאני אשלים את התשלום כעבור 36 תשלומים המסגרת תחזור ל 4,500? ותודה לך ימלך
עכשיו שאלה אחרונה אחי מצטער באמת זה אחרון. אם קניתי משהו באשראי שעולה 4000 ויש לי מסגרת של 4500 לדוגמה אז ישאר לי לחודש הבא במסגרת 500 עד שאני אשלים את התשלום כעבור 36 תשלומים המסגרת תחזור ל 4,500? ותודה לך ימלך
אנונימי
אם קנית מוצר מסויים ב4000 ל36 תשלומים אז כל חודש יתפנה לך 111 ש"ח בערך
שואל השאלה:
אה הבנתי הבנתי פשוט לא ממש מבין איך הולך כל הדבר הזה. תודה בכל מקרה אחי
אה הבנתי הבנתי פשוט לא ממש מבין איך הולך כל הדבר הזה. תודה בכל מקרה אחי
אנונימי
הרשאה לחיוב חשבון אתה פותח דרך האתר או האפליקציה של חברת מקס לצורך העניין
שואל השאלה:
וזה בלי אישור של בנקאי זה אני מאשר?
וזה בלי אישור של בנקאי זה אני מאשר?
אנונימי
זה בד"כ אישור אוטומטי תשאל בחברת אשראי יסבירו לך
מסגרת עולה ככה סתם (':
גם לי היה אשראי עם מסגרת 500 שקל חצי שנה ואז ביקשתי אשראי חדש אותו סוג רק שהוא של ויזה לא מאסטרקארד (החברה המפעילה היא כאל) וקיבלתי אשראי עם מסגרת גדולה יותר.
גם לי היה אשראי עם מסגרת 500 שקל חצי שנה ואז ביקשתי אשראי חדש אותו סוג רק שהוא של ויזה לא מאסטרקארד (החברה המפעילה היא כאל) וקיבלתי אשראי עם מסגרת גדולה יותר.
לא היה לו מעולם אשראי, אין סיבה שהבנק יתן לו ישר מסגרת גדולה צריך לראות שהוא עומד בהחזרים תקופה של כמה חודשים טובים עם האשראי הראשון הוא יכול להוציא אשראי חדש אוטומטית הוא יקבל מסגרת גדולה יותר.
שואל השאלה:
אבל יש לי אפשרות לעמוד בהחזרים אני יושב בעובר ושב על 50k ועוד כמה אלפים בודדים בפקדון כבר שנים. אשראי ניתן על פי הכנסות ומותאם על פי המשכורת שלך לדוגמה יש לך משכורת 5k תקבל אשראי על סך 10k והכל אם יש לך הכנסות אם אין לך אז לא תקבל, כאן המצב שונה, אני מאמין שלא אושר כי לא דיברתי עם הסניף אבל בלי קשר לפי מה שהוא אמר עדיף לי ללכת על חוץ בנקאי, וזה המידע היחידי שאני יודע לגבי מסגרת וזהו.
אבל יש לי אפשרות לעמוד בהחזרים אני יושב בעובר ושב על 50k ועוד כמה אלפים בודדים בפקדון כבר שנים. אשראי ניתן על פי הכנסות ומותאם על פי המשכורת שלך לדוגמה יש לך משכורת 5k תקבל אשראי על סך 10k והכל אם יש לך הכנסות אם אין לך אז לא תקבל, כאן המצב שונה, אני מאמין שלא אושר כי לא דיברתי עם הסניף אבל בלי קשר לפי מה שהוא אמר עדיף לי ללכת על חוץ בנקאי, וזה המידע היחידי שאני יודע לגבי מסגרת וזהו.
אנונימי
בכללי תמיד עדיף חוץ בנקאי
באותו הנושא: