15 תשובות
כדיי שאנשים שלא יודעים איך הם נראים ידעו איך לפנות אליהם
אנונימית
כי כמה אנשים נרמלו את החרא הזה אז עכשיו מלא עושים את זה כדי לצאת יפי נפש ש"היי אני מקבל את כולם ואני מודע לזה שיש הרבה יותר מדיי לשונות פנייה אל תדאגו אני פה בשביל השטויות שלכם3>>>"
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה אנשים שלא יודעים איך הם נראים?
נתון בשאלה זה שבפרופיל אפשר לדעת בוודאות אם זה בן או בת
מה זה אנשים שלא יודעים איך הם נראים?
נתון בשאלה זה שבפרופיל אפשר לדעת בוודאות אם זה בן או בת
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית אחרונה - אני בעד לקבל את כולם כולל כולם אבל לפעמים זה ממש מרגיש ככה בחיי
אנונימית אחרונה - אני בעד לקבל את כולם כולל כולם אבל לפעמים זה ממש מרגיש ככה בחיי
אנונימי
כי אנשים מביכים
אנונימי
לשון פנייה.
לפעמים הבנאדם לא מראה את הפנים והוא רוצה שידעו איך לפנות אליו, וגם אם הוא מראה, לשום פנייה זה לא בהכרח איך שאתה נראה זה מה שאתה, לשון פנייה זה צורה שבה נוח לך שיפנו אלייך
לפעמים הבנאדם לא מראה את הפנים והוא רוצה שידעו איך לפנות אליו, וגם אם הוא מראה, לשום פנייה זה לא בהכרח איך שאתה נראה זה מה שאתה, לשון פנייה זה צורה שבה נוח לך שיפנו אלייך
שואל השאלה:
ברור לי שזה הלשון פנייה, אבל אם היא לא שונה מהמין הביולוגי והמראה החיצוני שלהם, למה מציינים את זה במיוחד?
ברור לי שזה הלשון פנייה, אבל אם היא לא שונה מהמין הביולוגי והמראה החיצוני שלהם, למה מציינים את זה במיוחד?
אנונימי
לשון פנייה שנוח להם
זה הלשון פניה שלהם
לשון פניה
לשון פנייה. גם אם לשון הפנייה שלהם תואמת למין המולד שלהם, זה כדי לנרמל את זה ולהפוך את זה ללא מוזר שלאנשים יש לשון פנייה אחרת מהמין המולד שלהם.
^כן, זו אג'נדה. זה כדי לנרמל את זה שלא תמיד אם היא נראית נקבה היא תרצה שיפנו אליה בלשון נקבה, ולכן צריך לפחות לשאול לפני.
יש אנשים שמשנים את הלשון פנייה שלהם
אם מישהו חשוב לו שידעו איך לפנות אליו
גם אם זה המין שלו והוא לא שינה כלום אז
הוא ירשום את זה .
לשון פנייה זה משהו שכולם צריכים לדעת אז הוא רושם את זה שידעו
אם מישהו חשוב לו שידעו איך לפנות אליו
גם אם זה המין שלו והוא לא שינה כלום אז
הוא ירשום את זה .
לשון פנייה זה משהו שכולם צריכים לדעת אז הוא רושם את זה שידעו
זה טרנד שהתחיל בארצות הברית ולצערי הגיע לארץ
שואל השאלה:
אם אני רואה פרופיל של בחורה שלא כתוב משהו ספציפי אחר,
הגיוני שאפנה אליה בלשון נקבה לא?
למה המשחקים האלה, למה לציין את זה? זה סוג של אג'נדה?
אני באמת שואל
אם אני רואה פרופיל של בחורה שלא כתוב משהו ספציפי אחר,
הגיוני שאפנה אליה בלשון נקבה לא?
למה המשחקים האלה, למה לציין את זה? זה סוג של אג'נדה?
אני באמת שואל
אנונימי
באותו הנושא: