8 תשובות
כי בשעת מלחמה צנחנים נכנסים לשטח האויב. בנות נמצאות רק בתפקידי לחימה שכוללים פעילות בגבולות המדינה (פרט לטייסות קרב וחובלות בחיל הים)
שוביניזם
כי צהל שוביניסטי. אנחנו יכולות לעשות בדיוק את מה שהם עושים.
כשאת שואלת את זה דווקא על צנחנים ולא על שום חטיבת חיר אחרת, או תפקיד אחר, זה נראה כאילו בא לך לצנוח.
אם את רוצה לצנוח, את לא צריכה להיות בחטיבת הצנחנים בשביל זה, את יכולה להיות מדריכת צניחה.
את צונחת הרבה יותר משלוחם בצנחנים צונח.
כי כבר לא מבצעים צניחות מבצעיות, מזמן.
לשאלה שלך, כי ככה הצבא החליט. אין מה לעשות, יבוא יום וזה ישתנה.
די כבר לכתוב שובניזם בלי להבין איך צהל עובד
יש סיכונים הרבה יותר גבוהים לבת שעוברת שטח אויב מאשר לבן שעובר, ובנוסף בצורה סטטיסטית והכללתית ממוצע הבנות חלש יותר ממוצע הבנים ועבור אחוז הבנות התותחיות שכן מסוגלות להיות ביחידות כאלה לא יבנו מיליון מבנים חדשים ויביאו מומחים שיעשו הערכת סרגל מאמצים חדש. כל הדברים האלו עולים לצבא מלא כסף וצהל נועד בראש ובראשונה להגן על המדינה לא לפיתוח עצמי ולהגשמת חלומות
אנונימית
תני לי לתקן אותך בכמה דברים.
הסיכון הוא אותו סיכון.
ונכון, בת ממוצעת יותר חלשה מגבר ממוצע, הנקודה היא שלוחמות הן הרבה מעל הממוצע, כך שהממוצע לא רלוונטי.
הסיבות היחידות שהצבא לא "פותח" לנשים את כל היחידות הלוחמות, זה כסף והדתיים.
לא מדויק, אישה שתיפול בשבי הסיכוי שיאנסו אותה גבוהים בהרבה משיאנסו גבר ובנוסף היא יכולה להיכנס להריון מהם, גבר לא. זה כבר סיכון אחד פחות.
מסכימה איתך שהלוחמות חזקות בהרבה משאר הבנות ולכן באמת חלקן מסוגלות להגיע לסיירות או לחטיבות רגילות אבל לא ככלל. ובאמת כמו שהזכרתי מקודם, הכסף מהווה חתיכת משקל ואי אפשר להזרים כספים רק כדי שבנות יהיו בתפקיד שהן רצו עד כמה שזה מבאס(בתוך חיילת כבר הבנתי שהצבא רק מחפש לנצל את הכישורים שלנו על הזין שלו הרצונות שלנו)
וכן צודקת גם הדתיים שכחתי אותם אבל ברור שגם הם מהווים בעיה בנושא הזה
אנונימית
נכון, אישה שתיפול בשווי יש סיכון שיאנסו ושיכניסו להריון.
אבל תאמיני לי שמכות חשמל לביצים ובזנט רותח לחור של התחת זה... לא נעים, בלשון המעטה.
"כשאתה בשבי, אתה חסר אונים. בכל קנה מידה." אז זה לא משנה מה קורה שם.
ואגב, לגבי הריון, יש לך עשרות פתרונות.