12 תשובות
לרוב לא
רק אם יש איזה אירוע אבל ברגיל ליומיום אני לא עושה
רק אם יש איזה אירוע אבל ברגיל ליומיום אני לא עושה
כן
שואל השאלה:
וזה כואב?
וזה כואב?
אנונימית
לא
אולי קצת אבל לא
שואל השאלה:
תודה
malia אני מתה על התשובות שלךך
תודה
malia אני מתה על התשובות שלךך
אנונימית
רק אני תמיד עושה?
כן
אני תמיד עושה
בדרך כלל לא
אולי קצת אבל לא
מה זה יריכיים
באותו הנושא: