47 תשובות
שואל השאלה:
גם שליי
אנונימית
יהיה בהמשך מה הבעיות שלכם
לא, אבל ראיתי בת רשמה שישי לידה ממש פיצוצים
שואל השאלה:
^^מה? מאיפה היא?
אנונימית
לא וגם לא יהיה, סתם דיבורים
מה
כרגע אין
שואל השאלה:
פיצוצים של צה"ל? מה הכוונה?
אנונימית
לא אבל יש פיצוצים כרגע בגדר, של צהל
לא
לא
אבל יש תקיפות של צהל בעזה אם אני לא טועה
חחח למה חשבתם שיהיה רקטות?
תרשמו בטלגרם "חדשות מתפרצות בטלגרם " ערוץ חדשות שיעדכן בזמן אמת ואמין במיוחד
אנונימי
אין תקיפות בעזה לא לבלבל!^^
אנונימי
נעע איזה
לא לא
לא היו אבל יש עכשיו עימותים בגדר
יש 8 פצועים מירי כוחותנו ניראלי לפי מה שקראתי בחמל
נו באמת חמ"ל לא כאלו אמינים, ראיתי שמישהו כתב שזה סתם אנשים שכותבים ולא בודקים קודם..
אנונימית
נופ
לא קיבלתי צבע אדום מחמ"ל.
לא היו רקטות, אבל כן היו מתיחות בגדר
(8 מחבלים פצועים, לא מעניין)
אנונימית
מה לעזאזל אכפת לנו מי את שאת ככה רושמת מה המשתמש שלך?
זה לא יגרום לך להיות יותר פופולרית או לקבל יותר אהדה סתם לפרוטקול
דור של אנשים שבורים באמא
שואל השאלה:
זו לא הייתה המטרה חחחחחח
והרבה אנשים עושים את זה (:
אנונימית
^^ מה קשור הדור מה אנחנו עשינו :'(
לא היו, אבל יש רק פיצוצים לעבר עזה. אני עכשיו נמצא בניר עם ( ממש קרוב לשדרות ), ואפשר לשמוע פיצוצים של צהל.
לא היו
לא
אמרו ב9 בבוקר לא 9בערב חמל הטעו את כולם
לא ועכשיו השעה 00:33
ומה לך אכפת מה היא עושה ^^^
ולא היה אמור להיות שום דבר
הם אמרו שהם עושים את זה ב1 בספטמבר לדעתי


"לא הם פחדו לעשות פדיחות" אני מתה
הם לא אמרו את זה
מה הקשר מלחמה עכשיו
אני מכירה ילדה שעברה לגור ביבנה ואמרה בקלוז שהייתה שם אזעקה
אנונימית
זה היה אזעקת שווא^
אנונימית
אהה אוקיי לא ידעתי
אנונימית
לא הם פחדו לעשות פדיחות
לא שידוע לי
לא כי לא היה שום איום של רקטות
היה אמור להיות?? מתי??
היחידה שראיתי זו אני