8 תשובות
לא מפחדים מאזעקות מפחדים ממה שיגיע מאזעקה שזה טיל, ואולי נגמר זמנו של אדם לחיות פה בעולם והקב"ה הורג אותו באמצעות הטיל הזה???
מפחדים למות זה הכל
לצערי הרב, לא כולם בעלי ביטחון. יש אפילו חסרי אמונה.
כי אני מאמינה שאם אלוהים קיים אז הוא לא עושה משהו כדי להגן על מישהו אלא רק צופה בעולם מתקיים
מוזמן לנסוע לדרום ולעמוד ליד הגבול בזמן שיש טילים ונראה איך אלוהים יעזור. איזו שאלה מפגרת
אלוהים לא שולט במעשים של אנשים הוא לא יכול לעצור דברים שאנשים עושים או להציל אותנו מדברים
אנונימית
בטח שבוטחים. אבל זה עדיין מפחיד
אני אומרת את זה מנסיון- הייתי בריקודגלים כשהיו את ההזעקות בתחילת שומר החומות חחח
קיצור, כל הכבוד לכל מי שגר במקומות האלה❤
צריך לבטוח בה'
לא כולם מאמינים בו