5 תשובות
יואו איזה פדיחה זה
זה קצת עצוב.
אבל מצחיק.
אבל מצחיק.
אמאא אני בוכהה
חחח כן ראיתי בסטורי של יבגני
הזוי
הזוי
במקומו גם אני הייתי נרדם
באותו הנושא: