תשובה אחת
כשאומרים משהו חסר הגיון לדוגמא מישהו עבד על כולם שסוגרים שבת.
זה חרטא, הנפצה.
יכול לשמש גם כמילה נוספת ל"קדר"(עוד מילה צהלית) שבתכלס אומר איזה משימה שקיבלת חסרת הגיון לגמרי כמו לצבוע את הדשא בירוק.. אז אומרים איזה הנפצה קיבלתי עכשיו.
מקווה שהבנת
זה חרטא, הנפצה.
יכול לשמש גם כמילה נוספת ל"קדר"(עוד מילה צהלית) שבתכלס אומר איזה משימה שקיבלת חסרת הגיון לגמרי כמו לצבוע את הדשא בירוק.. אז אומרים איזה הנפצה קיבלתי עכשיו.
מקווה שהבנת
באותו הנושא: