3 תשובות
תאכלס לא כולם יודעים הכל בעל פה או את הסדר פשוט אתה קורא בספר עושה מה שכולם עושים ואם אתה נאבד פשוט שואל איפה
תקרא תוך כדי ותתפלל מה שאתה יכול העיקר הכוונה
אפשר, אבל מה זה יהיה שווה?
תקרא את התפילה דרך הסידור, זה ידריך אותך.